فروش چرم و انواع محصولات چرمی

مجموعه راشا چرم شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دوپوستی در چرم طبیعی چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

دوپوستی چرم های طبیعی چیست؟تشخیص دوپوستی در زمان خرید چرمتشخیص امکان دوپوستی شدن بعد از مدتها
دوپوستی چرم

اصطلاح “دو پوستی” در چرم طبیعی چیست؟ چطور می توان این مسئله را تشخیص داد؟ علل و عواملی که در ایجاد شدن این مشکل نقش دارند کدامند؟ در این نوشتار قصد داریم در خصوص دو پوستی در چرم های طبیعی صحبت داشته باشیم و به این مبحث مهم بپردازیم تا شما هم در زمان خرید به این مسئله دقت کافی را داشته باشید. با ما همراه باشید.

یکی از مشکلاتی که در چرم های طبیعی ممکن است وجود داشته باشد، دوپوستی است. در واقع این مسئله در زمان دباغی چرم و در طی مراحل دباغی ایجاد شده و حل نشده است. لذا چرم فینیش شده و نهایی دچار مشکل است. در ادامه به چگونگی ایجاد شدن این مشکل خواهیم پرداخت.

دوپوستی چرم

دوپوستی چرم های طبیعی چیست؟

اینکه چطور در زمان خرید یا تولید محصول یا حتی در موقع استفاده از محصول نهایی می توان تشخیص داد بسیار حائز اهمیت است و با اندکی دقت و تست های نسبتا راحت می شود تا حدودی این مسئله را متوجه شد.

دوپوست در واقع به چروک هایی که روی چرم می افتد گفته می شود؛ زمانی که مینای چرم از قسمت زیرین جدا می شود و فاصله ایجاد شده را با مواد مخصوص در زمان دباغی نتوانسته اند پر کنند این مشکل به وجود می آید (و در واقع به فاصله گرفتن بافت چرم دوپوستی می گویند.)

تشخیص دوپوستی در زمان خرید چرم

بهتر است برای اینکه بتوانید در زمان خرید دوپوستی بودن یا نبودن چرم طبیعی (هر نوع چرم طبیعی از گاوی و بزی و …) را تشخیص دهید، بدانید که چرم به طور کلی از ۴ قسمت اساسی تشکیل می شود: ۱٫کپل، ۲٫گردن، ۳٫زیر بغل و ۴٫زیر شکم

*کپل به قسمتی که به دم حیوان نزدیک است گفته می شود و بهترین و باکیفیت ترین قسمت است که به هیچ عنوان دوپوستی ندارد.

*زیر شکم جایی که حیوان روی آن می خوابد. (پاچه عقبی)؛ نازکترین و جایی که احتمال دوپوستی زیادی دارد.

*زیر بغل هم قسمت پاچه جلویی حیوان می شود.

بنابراین اولین قسمتی که باید بررسی شود، بخش زیر شکم می باشد؛ اگر مچاله شود و چروک های درشت ایجاد شود، نشان دهنده اینست که چرم دوپوست است و کیفیت بالا ندارد.

به موازات کپل قسمت زیر شکم می شود و در زمان خرید حتما آن قسمت زیر شم را برای تشخیص دوپوستی چک کنید و اگر مشکلی نداشت خریدتان را با خیالی آسوده انجام دهید.

دوپوستی چرم

تشخیص امکان دوپوستی شدن بعد از مدتها

حال سوال دیگری که ممکن است برایتان پیش بیاید اینست که کدام چرمها بعد از مدتی دوپوست می شود؟ و یا اینکه از کجا بدانم این چرمی که در حال حاضر خریداری می کنم و به نظر دوپوستی ندارد، آیا بعد از مدتی دچار مشکل می شود یا خیر؟!

خوب است بدانید که چرم های دو پوستی که زیر دستگاه های پرس قوی قرار گرفته اند، آن قسمت مینا هنوز از اشبالت جدا نشده و شاید در زمان خرید متوجه آن نشوید و حتی محصول هم تولید شود و پس از مدتی این مسئله خود را نشان دهد. پس بهترین راه اینست که از مراکز معتبر خریداری کنید تا بتوانید به فروشنده اعتماد نمایید و حتما ذکر کنید که می خواهید چرمتان کاملا باکیفیت و بدون هیچ گونه دوپوست یا مشکل دیگری باشد.

در صورتی که هرگونه مشاوره رایگان در خصوص انواع چرم طبیعی و کیفیت آنها و … داشتید هم می توانید از طریق بخش تماس با ما با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید تا شما را به راحتی راهنمایی کنند و در نهایت بتوانید خرید چرم هایتان را به خوبی و با خیالی آسوده تجربه کنید.

خانم مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره ثابت: 07136668063

phone icon شماره تماس: 09193444106

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: rashaleather@

instagram icon اینستاگرام: rashaleather@

email icon ایمیل: rasha.leather1@gamil.com

مجموعه راشا چرم شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید